WYSIWYG Web Builder

UITNODIGING.
Hallo ,,Angerse Oldtimer Club” leden en vrienden.
Op zondag 10-juli 2022 wordt de ,,Midzomertocht” gereden.
Vanaf 09.30 uur inschrijven in ons clubhuis ,,Herberg De Letste Stuyver” aan de Molenstraat 6 te Angeren.
Zoals u weet, bent u verplicht het inschrijfstrookje in te vullen en op 10 juli a.s. af te geven aan de inschrijftafels.
Gaat u mee, mail of bel tot en met vrijdag 8 juli a.s. naar ons door, want wij moeten bij de
pauzeplaats zaterdagmorgen 9 juli a.s., precies opgeven met hoeveel personen we komen, in verband met de consumpties.
Aanmelden via www.angerseoldtimerclub.nl of info@angerseoldtimerclub.nl , of telefonisch bij
Piet van Gellecum 06-20292428
U krijgt weer de nodige bescheiden bij het inschrijven, zoals een rallykaart, routebeschrijving en
consumptiebonnen.
Alle voertuigen starten circa 10.30 uur, op aanwijzing ven één van de bestuursleden, vanaf het
Zahnplein. Eerst de auto’s, dan motoren, bromfietsen en solexen, daarna de tractoren.
Het inschrijfgeld voor leden is € 10,00 en niet leden € 13,00.

NB. Op deze dag is er ook een extra inschrijftafel voor het evenement, ,,Een Nachtje Elders Slapen” op vrijdag 19 zaterdag 20 en zondag 21 augustus a.s.
Bij deze post is een uitnodiging / inschrijfformulier bijgevoegd.